احمد مسجدجامعی از عضویت در شورای شهر تهران استعفا داد و در نهایت از پیشنهاد رئیس جمهور برای ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران استقبال کرد.

به گزارش خبرنگار مرور نیوز، احمد مسجدجامعی یکی از گزینه های ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران است که پس از دو ماه سکوت موضوع استفعا از عضویت در شورای شهر شنیده می شود، به طوری که متن استعفا نیز در شبکه های اجتماعی و خبرگزاری ها دیده می شود.

گفتنی است؛ صبح امروز احمد مسجدجامعی در کانال تلگرامی خود با انتشار نامه استعفای خود، خبر کناره‌گیری‌اش از شورای شهر تهران را رسما اعلام کرد.

وی در این استعفانامه که خطاب به مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران نوشته شده، آورده است: «با توجه به پیشنهاد رییس جمهور برای انجام وظیفه در سازمان اسناد و کتابخانه ملی، استعفای خود از عضویت شورای اسلامی شهر تهران به استناد بند 2 ماده 28 قانون شوراها اعلام می‌کنم«.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه نوشت: «بر خود فرض می‌دانم از تمامی همکاران عزیزم به واسطه محبت و همراهی‌شان در دوره سوم و چهارم قدردانی کرده و اعتلای روزافزون این نهاد مردم سالار را از خداوند منان مسئلت می‌دانم.»

 

12

بررسی استعفای مسجدجامعی در جلسه سه‌شنبه شورای شهر تهران

این در حالی است غلامرضا انصاری  درباره تصمیم‌گیری شورای شهر تهران درباره استعفای احمد مسجدجامعی از این شورا گفت: این موضوع در جلسه امروز شورای شهر تهران مطرح نشد.

وی افزود: احتمالا موضوع استعفای این عضو شورای شهر در جلسه علنی روز سه شنبه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت