مدیرکل برنامه‌ریزی خدمات و رفاه دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: شورای انضباطی دانشگاه‌ها نباید برای برخورد با جرم باشد بلکه قوانین شورای انضباطی برای ایجاد فضای امن تدوین‌شده است تا دانشجو در آن به آرامش برسد.

‌به گزارش مرور نیوز، خسرو نظری، در نخستین دوره بالندگی معاونان توسعه منابع و امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: نسل‌های جدید بر اساس مسئولیت تربیتی ما نیاز به بازخوانی‌های انقلاب اسلامی دارند که ایشان به‌عنوان تاریخچه این انقلاب بودند.

وی ادامه داد: بهسازی نیروی انسانی با راهبرد توانمندسازی نیروی انسانی را باید در دانشگاه فرهنگیان مدنظر داشته باشیم و این گردهمایی که برای اولین بار با مشارکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه فرهنگیان برگزارشده است نویدبخش این موضوع است.

نظری اضافه کرد: در بسیاری از موارد فردی که جرمی را مرتکب می‌شود نمی‌داند آن کار جرم است، باید در عرصه‌های آموزشی دوره‌های خاصی را پیش‌بینی کنیم زیرا احکامی که برای جرم‌ها صادر می‌شود عوارض بدی را به دنبال دارند.

وی بیان کرد: شورای انضباطی دانشگاه‌ها نباید برای برخورد با جرم باشد بلکه قوانین شورای انضباطی برای ایجاد فضای امن تدوین‌شده است تا دانشجو در آن به آرامش برسد، زیرا این برخوردها ضربات جبران‌ناپذیری را به دنبال دارند.

این مقام مسئول در پایان گفت: حکمی که شورای انضباطی دانشگاه صادر می‌کند باید جهت‌گیری تربیتی داشته باشد و به آموزش معلمان آسیب نزند تا در نتیجه شور ونشاط را از معلمی که باید نسل بعد را تربیت کند نگیرد.