بیست و هشتمین کنگره جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با همکاری استادان دانشگاه های علوم پزشکی کشور و فوق تخصصی طب داخلی، ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت ۹۶ در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.

به گزارش مرور نیوز، ایرج خسرونیا، رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران، گفت: جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران از طریق برگزاری کنگره سالیانه فرصت ارائه دستاوردهای علمی و تحقیقاتی همکاران پژوهشگر را در این گردهمایی گسترده تخصصی و فوق تخصصی به منظور تبادل نظرات حرفه ای و صنفی فراهم ساخته است.

وی افزود: پزشکان رشته های جراحی عمومی، طب عمومی، طب اورژانس، رادیولوژی، متخصصین اطفال، رشته های مختلف تخصص های داخلی و فوق تخصصی می توانند، مقالات علمی و امکان حضور خود را تا پایان بهمن ۹۵ به دبیرخانه کنگره اعلام کنند.

خسرونیا با بیان اینکه محورهای کنگره و سخنرانی ها در زمینه های تخصصی و فوق تخصصی رشته های گوارش و کبد، غدد و متابولیسم، قلب و عروق، خون و سرطان، کلیه و مجاری ادرار، عفونی، مغز و اعصاب، روماتولوژی، روانپزشکی و ریه خواهد بود، گفت: علاقه مندان برای ارسال مقالات علمی و یا ثبت نام جهت کسب امتیاز باز آموزی تا پایان بهمن ۹۵ اقدام کنند.

وی یادآور شد: پزشکان می توانند جهت کارگاه های ویژه آندوسکوپی دستگاه گوارش و اسپیرومتری این همایش به طور اختصاصی ثبت نام کنند.