معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، رئیس انجمن صادرکنندگان، دبیر عالی شورای تشکل‌های غیردولتی و جمعی از هنرمندان، ‌صادرکنندگان و تولیدکنندگان صنایع دستی به آتش‌نشانان حادثه پلاسکو ادای احترام کردند.

به گزارش مرور نیوز، خانواده صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران در حاشیه مراسم صادرکنندگان برتر صنایع دستی سال 95 با حضور در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران در خیابان آزادی، به آتش‌نشانانی که در حادثه ساختمان پلاسکو جان خود را از دست دادند، ادای احترام کردند.

محسن هرمززاده - مدیر حوزه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران در خیابان آزادی - گفت: قطعا 16 نفر از آتش‌نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو شهید شده‌اند. تا کنون سه آتش‌نشان پیدا شده‌اند و 13 نفر از آن‌ها هنوز مفقود هستند.

او در پاسخ به پرسش نامورمطلق - معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور - مبنی بر این‌که آیا احتمال زنده پیدا کردن آتش‌نشانانی که زیر آوار مانده‌اند وجود دارد؟ گفت: احتمال این موضوع کم است، زیرا حرارت آنقدر بالاست که همکاران ما آهن گداخته از زیر آوار درمی‌آورند.

هرمززاده بیان کرد: مردم در این واقعه بسیار ابراز همدردی کردند و هنگامی که برای ادای احترام به ایستگاه‌های آتش‌نشانی سر می‌زنند، دلگرمی خاصی برای همکاران آتش‌نشان ماست.

ادای احترام هنرمندان صنایع دستی به آتش‌نشانان