رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: برای عمارت مسعودیه نگران نباشید، تلاش می‌کنیم موفق از دادگاه این بنای تاریخی دربیاییم.

به گزارش مرور نیوز، «زهرا احمدی‌پور»، معاون رئیس جمهور با اعلام این که زمان برگزاری دادگاه عمارت مسعودیه و شرکت خصوصی که بهره‌بردار این بنای تاریخی بود، اول اسفندماه امسال برگزار می‌شود، بیان کرد: بخش حقوقی سازمان میراث  فرهنگی و گردشگری همچنان پیگیر این عمارت تاریخی است و ادله مورد نیاز را جمع‌آوری می‌کند تا شرایط در دادگاه به نفع ما باشد.

وی که عصر سه‌شنبه - ۵ بهمن- در نشست خبری با موضوع دستاوردهای سازمان پس از برجام سخن می‌گفت، در پاسخ به انتقاد یک خبرنگار درباره وضعیت نامناسب کتابخانه و مرکز اسناد سازمان میراث فرهنگی، علت اصلی این مشکل را انتقال معاونت صنایع دستی به اصفهان و معاونت میراث فرهنگی به شیراز دانست.

او گفت: با اجرایی کردن این تصمیم از سوی دولت گذشته و رفت و برگشت وسایل سازمان و معاونت‌ها آسیب‌های زیادی را به سازمان وارد کرد، از سوی دیگر میزان اعتبارات در این زمینه محدود است، با این وجود برای به‌سازی تلاش می‌کنیم.

معاون رئیس جمهور  در ادامه با بیان این‌که وضعیت فضای سازمان میراث فرهنگی امروز در شان همکاران ما نیست، ادامه داد: تلاش می‌کنیم فضاهای دیگری را در اختیار بگیریم تا بخشی از این آسیب‌ها را برطرف کنیم.