رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بررسی دلایل تصادف خودروی نماینده مجلس به مرگ دو سرنشین خودروی 206 خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار مرورنیوز درباره جزییات این تصادف گفت: ساعت ١٥:٣٠ جمعه یک دستگاه سواری پژو ٢٠٦ در حال حرکت در محور یزد-طبس( کیلومتر ١٢٥ اردکان) با یک دستگاه سواری لکسوس برخورد کرد که 2 کشته و دو مجروح بر جای گذاشت.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: مقصر این حادثه سواری پژو ٢٠٦ به علت تجاوز به چپ بود و این خودرو بلافاصله بعد از حادثه دچار حریق شده است که هر دو سرنشین آن جان باختند.

وی ادامه داد: عبدالرضا هاشم زایی نماینده مجلس جز سرنشینان سواری لکسوس بود که دچار جراحت شده است و راننده و نماینده تهران برای درمان به بیمارستان یزد انتقال یافتند.

به گفته سرهنگ رحمانی از روزگذشته ماموران و کارشناسان راهنمایی و رانندگی منطقه در حال بررسی علل اصلی این حادثه هستند و به دلیل حساسیت موضوع و شدت تصادف نیاز به زمان بیشتر است تا دلایل اتفاق به طور کامل مشخص شود.

طبق آخرین اخبار روزگذشته، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در بیمارستان شهید رهنمون یزد در بخش ICU بستری شده و حال عمومی وی نسبتا مطلوب است.