درگیری پرسنل و مشاورین دو عضو اصلاح طلب شورای شهر با کارشناسان کمیسیون های تخصصی شورا نقطه تاریک دیگری در پرونده اصلاح طلبان شورا پدید آورد.

به گزارش مرور نیوز، دقایقی پیش درگیری پرسنل و مشاورین دو عضو شورای شهر با کارشناسان کمیسیون های تخصصی شورا نقطه سیاهی در پرونده اصلاح طلبان شورا پدید آورد.

ماجرا چه بود؟

سال اول شورای چهارم به ریاست احمد مسجدجامعی یک طبقه کامل در ساختمان شماره 2 شورای شهر، در اختیار وی قرار می گیرد و در همان سال، ولی الله شجاع پوریان به معاونت اجرایی شورای شهر منصوب می شود و یک نیم طبقه نیز شامل چهار اتاق به وی می رسد.

این در حالی است که کمیسیون های تخصصی شورا با کمبود فضا برای بررسی امور کارشناسی مواجه هستند. بعد از گذشت دو سال و نیم و پیگیری های متناوب اعضا و مسئولین اداری شورا مسجدجامعی و شجاع پوریان حاضر به تحویل اتاق هایی که بعضا حتی در آن حضور هم پیدا نمی کنند، نشدند و موجبات نارضایتی کمیسیون های تخصصی را فراهم آوردند.

کمبود فضای شورا برای کمیسیون ها و حتی اعضای شورا به این دلیل است که تعداد اعضا از 15 نفر به 31 نفر و تعداد کمیسیون ها از 3 به 6 کمیسیون افزایش یافته است و می طلبد که این دو عضو شورا، شرایط را درک کرده و به کمیسیون ها که محل بررسی کارشناسی امور شهری هستند، امکان بیشتری دهند.

شایان ذکر است اتاق هر عضو شورا در حدود 12 متر می باشد و مسئول دفتر و مشاور هر دو عضو در یک اتاق مستقر هستند.