رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری سال 95 روز چهارم اسفند با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار می شود.

به گزارش مرور نیوز، دکتر مجتبی صدیقی در مراسم رونمایی از سامانه دانشجویی که صبح امروز با حضور وزیر علوم در سازمان امور دانشجویان برگزار شد، گفت: شاید اولین هدف کار سازمان امور دانشجویان در این دوره ارائه خدمات خرید و بهینه به دانشجویان داخل، خارج، فارغ التحصیلان و ارباب رجوع سازمان امور دانشجویان باشد.

وی ادامه داد: بر اساس اجرای طرح سامانه جامع دانشجویی، دانشجویان می توانند بدون حضور در سازمان، فعالیت های خود را انجام دهند.

وی افزود: عمده فاز این پروژه (سامانه دانشجویی) که امروز افتتاح شد، در چهار اداره کل دانشجویان داخل، بورس و اعزام، دانشجویان غیر ایرانی و فارغ التحصیلان بود که این چهار اداره کل بیشترین مراجعه کننده را داشتند.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: بخش های دیگر مانند تربیت بدنی، نظارت و پیگیری، مرکز مشاوره که نسبت به بخش های دیگر کمتر مراجعه کننده داشتند، طی دو سه ماه آینده به بهره برداری می رسند.

صدیقی ادامه داد: با راه اندازی سامانه دانشجویی، بین دستگاه های نظام وظیفه، وزارت امور خارجه، وزارت علوم همکاری خوبی به وجود آمده است. فرآیند مربوط به دانشجویان خارج از کشور بسیار تسهیل شده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم دانشجویان نمونه ادامه داد: در سالهای گذشته فرآیند مربوط به دانشجویان نمونه به خاطر تاخیری که در ارائه مدارک وجود داشت، باعث می شد که هر سال این مراسم را با تاخیر و در سال آینده برگزار کنیم اما امسال مراسم دانشجویان نمونه 95 در 4 اسفندماه با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار می شود.