فرمانده ناجا تقویت توان پلیس در شرق و جنوب شرق کشور را از اولویت های مهم ناجا عنوان کرد و گفت:تلاش می کنیم پاسگاه ها، کلانتری ها و برجک های مرزی را از لحاظ نیروی انسانی، تجهیزات دفاعی، نظامی و... تقویت کنیم.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین اشتری در کمیسیون عملیات انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک یوم الله 22 بهمن و 39 سالگی انقلاب اسلامی، اظهارکرد: باید تلاش کنیم با امکاناتی که در اختیار داریم، ماموریت های خود را به خوبی انجام دهیم و با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است به مردم خدمت رسانی کنیم.

وی افزود: زمانی می توانیم با امکانات محدود بیشترین کارایی و اثر بخشی را داشته باشیم که با روحیه جهادی حرکت کنیم و نمونه آن تلاش رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس بود که جانانه از مرز و بوم کشور دفاع کردند، باید این روحیه در تمام بخش های نیروی انتظامی جاری و ساری شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه همه باید تلاش کنند از امکاناتی که در اختیار داریم بهترین استفاده را ببریم، بیان کرد: توجه به امر آموزش کارکنان می تواند در رسیدن به این هدف و ارتقا کیفیت ماموریت ها کمک کند.

اشتری در ادامه با اشاره به گستردگی مرز سیستان و بلوچستان و تامین امنیت آن و نیز حضور اشرار، گروه های مسلح، باندهای قاچاق نظیر مواد مخدر،کالا، انسان و... بر تقویت شرق و جنوب شرق به ویژه در این استان تاکید کرد و اظهار داشت: تلاش می کنیم پاسگاه ها، کلانتری ها و برجک های مرزی را از لحاظ نیروی انسانی، تجهیزات دفاعی، نظامی و... تقویت کنیم.

وی با اشاره به تشکیل کمیسیون ویژه شرق کشور، گفت: در این کمیسیون، نیازمندی های موجود در این منطقه احصا خواهد شد و با برنامه ریزی مدون و استفاده از توان دستگاه های مرتبط با حوزه امنیت بر رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

اشتری تصریح کرد:باید تلاش کنیم با امکاناتی که در اختیار داریم، ماموریت های خود را به خوبی انجام دهیم و با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است به مردم خدمت رسانی کنیم.

وی، نتایج راه اندازی قرارگاه جهادی آموزش را طی دو سال گذشته خوب ارزیابی کرد و گفت: با ارائه آموزش های لازم در این مدت توانسته ایم 48 درصد تعداد شهدا را علی رغم افزایش 15 درصدی ماموریت ها کاهش دهیم.

بر اساس اعلام سایت پلیس، فرمانده ناجا بر همکاری و هم افزایی مشترک بین نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، بسیج، دستگاه قضایی، امنیتی و شورای تامین تاکید کرد و گفت: از ظرفیت این دستگاه ها برای ارتقای امنیت باید استفاده شود.