رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور مسئولان در کنار مردم خوزستان دلگرم کننده خواهد بود.

به گزارش مرور نیوز، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه غبار و رطوبت بلای خانمان سوز شهروندان خوزستانی شده و قطع آب و برق مشکلات مردم را بیشتر کرده است، گفت: باید به برخی مسئولین گفت اگر نمی توانند مشکلی را حل کنند حداقل می توانند با حضور در کنار مردم بر رنج ها و مشکلات شان مرهم بگذارند و برای همین در کنار مردم بودن است که بارها گفته ام باید به سینه شهردار که 9 روز در کنار همه نیروها و خانواده های آتش نشانان حادثه پلاسکو بود، مدال بزنیم .

سروری تصریح کرد: این که مسئولان به جای رفتن به میان مردم و ابراز همدردی می گویند که طرح های درازمدتی در زمینه کاهش مشکلات داریم و با کشورهای منطقه در حال مذاکره هستیم اما حضورم در آن شهر ضرورتی ندارد چندان خوشایند نیست .

وی متذکر شد: مردم خوزستان و سایر استان هایی که این روزها دچار مشکل هستند وقتی مشاهده کنند رئیس جمهور و معاون اول که مسئول اصلی رفع این غبار و مشکلات هستند در شهرشان حضور دارند بی شک دلگرم می شوند و این سختی ها را بهتر تحمل می کنند .

سروری همچنین پیشنهاد داد که هر چه زودتر یک اقدام موقت برای حل مشکل مردم خوزستان انجام شود و ابراز رضایت کرد که این حوادث بارش ها در تابستان رخ نداده است زیرا فاجعه به بار می آمد .

وی افزود: خطاب به آن دسته که به حقوق بشر بسیار علاقه دارند نیز باید بگویم زن باردار که آمریکایی بوده و به علت تخلف رانندگی دستگیر شده بوده و توان پرداخت جریمه نداشته، به زندان منتقل شده و مجبور به وضع حمل با دست و پای زنجیر شده در زندان شده است. ضمن آنکه به وی اجازه داده نشده که فرزندش نیز در کنارش باشد. این همان آمریکایی است که به عربستان سعودی به عنوان رژیم کودک کش مدال افتخار می دهد .

سروری بیان کرد: آنهایی که داعیه حقوق بشر دارند باید به این اقدامات امریکا دقت کنند، هرچند که معتقدم این افراد به مسائل دیگری فکر می کنند .

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر همچنین از نیروهای خدمات شهری شهرداری که دو شب پیش، از ساعت اولین ساعات بامداد اقدام به برف روبی خیابان های تهران کرده بودند تقدیر و تشکر کرد و گفت: این اقدامات مشکلات احتمالی روز گذشته را کاهش داد .