تمامی دستگاه های امدادی از جمله اورژانس، آتش نشانی و پلیس برای برگزاری بازی ایران و کره آماده هستند.

به گزارش خبرنگار مرور نیوز، دیدار دو تیم ایران  و کره عصر فردا در حالی  برگزار می شود که در کنار مسئولان سازمان لیگ، دستگاه های امدادی، خدماتی و امنیتی برای برگزاری این بازی تمهیدات لازم را در نظر گرفتند.

حسن عباسی در گفتگو با خبرنگار مرور نیوز درباره تمهیدات اورژانس گفت:  برای این مسابقه 8 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس در محدوده ورزشگاه آزادی مستقر می‌شوند.

به گفته سخنگوی اورژانس تهران، بالغ بر30 پرسنل فوریت‌های پزشکی نیز برای ارائه خدمت به مردم آمادگی دارند و در محل مستقر خواهند شد، در واقع این استقرارها از ساعت 11 صبح آغاز می‌شود و تا یک ساعت بعد از پایان بازی ادامه دارد.

50 آتش نشان ایمنی بازی را تامین می کنند

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار مرور نیوز درباره تمهیدات سازمان آتش نشانی برای بازی فوتبال ایران و کره گفت: ایستگاه 20 مستقر در محدوده ورزشگاه آزادی 24 ساعت قبل از برگزاری فوتبال در آماده باش کامل است. همچنین 11 دستگاه خودروی سنگین، 7 دستگاه خودروی سبک و 10دستگاه موتورسیکلت در معیت 50 نفر آتش‌نشان در قسمت های مختلف ورزشگاه اعم از مسیرهای منتهی به ورزشگاه، پارکینگ‌ها، درب های ورودی و خروج و محدوده داخلی ورزشگاه آزادی حضور دارند و نسبت به ایمن سازی محل های تردد بازیگران و تماشاچیان اقدام می کنند.

به گفته وی ، آتش‌نشانان تا پایان برگزاری مسابقه و تخلیه کامل ورزشگاه و مسیرهای منتهی به ورزشگاه در محل حضور دارند و در آماده باش هستند. 

هواداران قوانین را رعایت کنند

همچنین سردار تقی‌ مهری رئیس پلیس راهور ناجا در گفتگویی گفت: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال تیم ملی ایران و کره در شب عاشورا عوامل پلیس به منظور تسهیل‌رسانی در امر ترافیک در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه‌ آزادی حضور دارند. پارکینگ‌هایی برای پارک وسایل نقلیه هواداران فوتبال پیش‌بینی شده، ضمن اینکه از تماشاگران دعوت می‌کنیم حتی الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و در صورتی که از وسیله شخصی خود استفاده می‌کنند قوانین و مقررات و شئونات اسلامی را در پایان بازی رعایت کنند تا منجر به هیچگونه گره ترافیکی نشود.