کارشناس اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به فعالیت بیش از 6 هزار انجمن علمی دانشجویی در سراسر کشور، گفت: نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی و همایش‌های ملی از شاخص‌ترین فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی در کشور است.

به گزارش مرور نیوز، حمیده عبداللهی در مجمع عمومی اتحادیه مهندسی کامپیوتر، کمک به تأسیس اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی در کشور را ضروری دانست و گفت: تشکیل اتحادیه‌ها کمکی در راستای تداوم حیات و فعالیت انجمن‌های علمی در کشور است.

کارشناس اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل اتحادیه‌های علمی دانشجویی را بستری برای هم‌افزایی استعدادها و استفاده از توانایی‌ها برای انجام فعالیت‌های جمعی دانشجویان در کشور عنوان کرد و افزود: اتحادیه‌های علمی بستری برای ارتباط بین دانشجویان و صنعت شده است.

عبداللهی اتحادیه انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر را بیست و نهمین اتحادیه انجمن‌های علمی در کشور برشمرد و اظهار کرد: دانشجویان از طریق این اتحادیه‌ها ارتباط‌های خوبی را با ارگان‌های دولتی و خصوصی ایجاد کرده و از ظرفیت این سازمان‌ها برای حمایت از طرح‌های آنان استفاده کرده‌اند.