شهریار-فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف محموله های قاچاق به ارزش بیش از 62 میلیارد ریال در یک ماه گذشته در این محدوده انتظامی خبر داد.

به گزارش مرور نیوز،سردار محسن خانچرلی عصر امروز در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان اظهار داشت:مبارزه با قاچاق از مواردی است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است و به همین دلیل تیم های ضربتی و تخصصی این فرماندهی انتظامی همواره هوشیار هستند و با هرگونه قاچاق کالا در منطقه به شدت برخورد می کنند.

وی افزود:ماموران تخصصی و اطلاعاتی پلیس در این راستا راه های مواصلاتی به شهرستان های غرب استان تهران را زیر نظر دقیق دارند و در یک ماه گذشته 43 خودرو حامل قاچاق در این محدوده شناسایی و توقیف شده است.

خانچرلی با بیان این که در بازرسی از این خودرو های توقیف شده مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد گفت:۴۶ نفر از افراد متخلف که اقدام به قاچاق این کالاهای کرده بودند نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی غرب استان تهران افزود: کالاهای قاچاق کشف شده قطعات صنعتی ، مواد غذایی ،داروهای غیرمجاز ، برنج ،لوازم خانگی ، تجهیزات پزشکی ، البسه و کفش های خارجی می باشند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش پلیس کاهش پدیده شوم قاچاق و ضربه زدن به قاچاقچی است اظهار داشت: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 62 میلیارد و 213میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت:اگر قاچاقچی ضربه بخورد و بداند برخورد با وی سخت و بدون بخشش است قطعا خطر حمل قاچاق را نمی پذیرد و از این کار پشیمان می شود.