رئیس شورای اسلامی شهر تهران از پرویز سروری و حبیب کاشانی خواستار ارائه گزارش کمیته‌های تشکیل شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حادثه پلاسکو شد.

به گزارش مرور نیوز، احمد حکیمی‌پور صبح امروز در سیصدوسی‌وچهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: دیروز بازدیدی از منطقه دزاشیب و خانه‌ای که معروف به خانه علا است داشتیم، این خانه قدیمی 18 سال است که در اختیار انجمن خوشنویسان بوده و به خوبی حفظ شده است اما در آثار میراث فرهنگی ثبت نشده است. دلنگرانیم که حفاظت از این ساختمان با مشکل مواجه شود.

وی در ادامه از تاکید فعالان فرهنگی و هنری و شورایاران منطقه مبنی بر حفظ این ساختمان خبر داد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به بازدیدهای خود از اماکن مختلف تهران از عدم حضور شهردار منطقه یک در بازدید اخیر خود از منطقه دزاشیب اظهار گله‌مندی کرد.

در ادامه حکیمی‌پور به موضوع ساختمان پلاسکو پرداخت و گفت: پس از حادثه پلاسکو دو کمیته توسط اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای پیگیری مسائل این حادثه تشکیل شد و کمیته حقیقت‌یاب هم به علت تشکیل این دو کمیته تشکیل نشد، لذا درخواست دارم در خصوص اقدامات انجام شده گزارش ارائه شده و اطلاع رسانی شود تا از این طریق مردم هم مطلع شوند.

وی در ادامه به موضوع املاک شهرداری پرداخت و گفت: قرار بود در خصوص املاک واگذاری شده بررسی‌ها و تحقیق‌هایی انجام شود اما این بررسی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار ارائه گزارشی در خصوص واگذاری املاک شهرداری شد.

پس از صحبت‌های احمد حکیمی‌پور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران از پرویز سروری و حبیب کاشانی خواستار ارائه گزارش کمیته‌های تشکیل شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حادثه پلاسکو شد.

همچنین مهدی چمران در خصوص املاک شهرداری تهران گفت: دادستانی هرازچندگاهی اطلاعاتی در خصوص روند انجام این پرونده ارائه می‌کند و امیدواریم هرچه سریع‌تر موضوع واگذاری املاک شهرداری تهران بررسی و به پایان برسد.