عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر با بیان اینکه تصمیم گرفتیم حسابی برای خانواده شهدای آتش نشان باز کنیم و 50 میلیون تومان کمک بلاعوض برای آنها در نظر گرفته‌ایم، گفت: از این شهدا 9 فرزند به یادگار مانده که همگی آنها دختر هستند و باید برای آینده آنها فکری بکنیم و باید با رایزنی با بانک‌ها نسبت به استخدام این افراد و تامین امنیت شغلی‌شان در آینده اقدام کنیم.

به گزارش مرور نیوز، اسماعیل دوستی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اخبار حواشی احمد مسجدجامعی گفت: در هفته جاری حملاتی به مسجدجامعی شده است که این حملات سزاوار شخصیت فرهنگی این فرد نیست و اسمی از مسجدجامعی نیز در تخلفات نیامده و فردی با اخوی مسجدجامعی ساختمانی ساخته و تخلف آنچنان هم نیست و اگر هم باشد مثل مابقی تخلفات متعارف است. ضمن اینکه مسجدجامعی این موضوع را تکذیب کرده و از هیات رئیسه می‌خواهیم در برابر تخریب اعضا که توسط رسانه‌ها انجام می‌گیرد کاری کنند.

وی همچنین در انتقاد تند و تیزی از شاکری رئیس کمیسیون نامگذاری انتقاد کرد و گفت: داستان چیست آقای شاکری؟ من یک طرح با 19 امضا برای نامگذاری خیابانی به نام شخص آیت الله هاشمی رفسنجانی آوردم اما شما پنج اسم بزرگوار دیگر را کنار او ردیف کردید که چه بشود!؟

وی افزود: چرا خیابانی را به نام این فرد نمی‌کنید و شما در این زمینه خطا کردید و من به هیات رئیسه نیز در این زمینه اعتراض می‌کنم.

به گزارش مرور نیوز مجتبی شاکری رئیس کمیسیون نامگذاری نیز در واکنش به این سخنان دوستی گفت: این نظر شماست و نمی‌دانم چرا می‌خواهید نامگذاری خیابانی به نام هاشمی رفسنجانی را به داستان تبدیل کنید.