نائب رئیس شورای شهر تهران با ارائه گزارش مالی ستاد شورایاری‌ها از بهره برداری سیاسی برخی اعضا گلایه کرد.

به گزارش مرور نیوز، مرتضی طلایی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با ارائه گزارش مالی ستاد هماهنگی شورایاری‌ها با بیان اینکه شورای شهر 7 میلیارد تومان اعتبار برای این ستاد در نظر گرفته که تا امروز بخش زیادی از آن پرداخت نشده گفت: تا کنون شورا یک میلیارد و 330 میلیون تومان به شورایاری‌ها داده و این در حالیست که دو میلیارد و 59 میلیون تومان تا کنون هزینه شده و شاهد کسری 700 میلیونی هستیم.

وی با ارائه ریز هزینه‌های خرج شده گفت: از این میان یک میلیارد تومان به طور مستقیم به ستاد شورایاری‌ها داده شده و مابقی نیز در بخش‌های آموزش اجرایی و ... صرف شده است.

نایب رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه برخی از اعضا به برنامه‌های شورایاری رأی نمی‌دهند چرا که می‌گویند پول به ستاد می‌آید تصریح کرد: حالا که گزارش مالی شفاف شده بگویند که چرا رأی نمی‌دهند و برخی فکر می‌کنند که شیوه اداره ستاد شورایاری به شیوه مدیریت خودشان است که مشخص نیست پول‌ها چه می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی یاد گرفته‌اند که به صورت غیر مستند و واهی صحبت کنند گفت: سالاری به تازگی اطلاعات غلطی از شورایاری ارائه کرده و نمی‌دانم تا کی می‌خواهد از شورایاری بهره برداری کند و چرا برخی به گونه‌ای صحبت می کنند که مجری شورایاری بودند و باید بگویم شورایاری به حدی از بلوغ رسیده که تفاوت دوستی واقعی و حمایت‌های مناسبتی را درک کند.

طلایی با بیان اینکه شورایاران بازیگران میدان سیاست نیستند و از دودکش شورایاری فقط خدمت بیرون می‌آید گفت: اجازه ندهید که شورایاری آلوده شود.