همزمان با فرا رسیدن ولادت دخت نبی(ص) و مادر ولایت و امامت جشن میلاد این بانوی مکرمه در مساجد تهران برگزار می شود.

به گزارش مرور نیوز، با فرارسیدن سالروز فرخنده ولادت مادر ولایت حضرت زهرا(ع) مساجد تهران به عطر نام فاطمه(ع) متبرک می شوند. مساجد تهران جشن ولادت این بانوی مکرمه را گرامی می دارند.

جشن ولادت دخت نبی (ع) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود

جشن ولادت حضرت فاطمه (ع) و روز زن، 27 و 28 اسفندماه پس از اقامه نماز عشاء در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.حجت‌الاسلام مصطفی محمدی، سخنران این مراسم است. مسجد امام حسن مجتبی (ع) در تهران، چهارراه شهید مصطفی خمینی (ره) واقع شده است.

مسجد بقیه الله (عج) شادمانِ ولادت ام‌ابیها (ع) است

جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (ع) 27 و 28 اسفند پس از اقامه نماز عشاء در مسجد بقیه الله (عج) برگزار می‌شود.در این مراسم، حجت‌الاسلام سید کاظم بدری، سخنران این مراسم است و علی عامری و نبوی، مداحان آن هستند.مسجد بقیه الله (عج) در تهران، خیابان شوش شرقی، خیابان شهید یزدی واقع شده است.

برگزاری مراسم ولادت حضرت زهرا (ع) در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)

بر اساس همین گزارش جشن میلاد حضرت فاطمه (ع) در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) 28 اسفند ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.در این مراسم حجت‌الاسلام سید محمد رضا یاسینی، سخنرانی می‌کند.یادآور می‌شود؛ مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ستارخان در خیابان ستارخان، بعد از باقرخان، نبش خیابان کوکب واقع شده است.

جشن ولادت حضرت فاطمه (ع) در مسجد حجت بن الحسن (عج)

جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (ع) با سخنرانی حجت الاسلام بهداشت در مسجد حجت بن الحسن (عج) 28 اسفندماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام بهداشت و با مداحی، باقری در این مسجد برپا می‌شود.مسجد حجت بن الحسن (عج) در خیابان سهروردی شمالی، میدان قندی واقع شده است.