رئیس سازمان امور دانشجویان از پیش بینی ارایه تسهیلات به بخش خصوصی برای ساخت خوابگاه در بودجه خبر داد و گفت: امیدواریم در سال 96 شاهد تحولی در ساخت خوابگاه توسط بخش خصوصی باشیم.

به گزارش مرور نیوز مجتبی صدیقی با اشاره برنامه های سازمان امور دانشجویان های در حوزه های رفاهی و دانشجویی برای سال 96 گفت: فعالیت های مربوط به حوزه خدمات دانشجویی و رفاهی در دانشگاه ها و صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به صورت متمرکز دنبال می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم همین روند صعودی را که در دو سه سال اخیر داشته ایم در سال 96 نیز بتوانیم، پیگیری کنیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: در حوزه خوابگاهی نیز با توجه به امکاناتی که در بودجه برای ارایه تسهیلات به بخش خصوصی برای ساخت خوابگاه پیش بینی شده است، امیدواریم درسال 96 تحولی در ساخت خوابگاه‌ها توسط بخش خصوصی ایجاد شود.

وی افزود: در حوزه تغذیه نیز بعد از اتمام رتبه بندی آشپزخانه‌ها و رستوران های دانشجویی، برای ارتقا آشپزخانه های رتبه پایین برنامه ریزی خواهیم کرد.

صدیقی ادامه داد: در مورد دفاتر مشاوره دانشجویی نیز امیدواریم با استفاده از نتایج طرح سیمای اجتماعی زندگی دانشجویی که در سال 95 هم پیگیری شد، حرکت دفاتر مشاوره را فعال تر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: درحوزه تربیت بندی نیز در حال حاضر مراکز مشاوره، سلامت و تندرستی در درون دانشگاه ها افزایش یافته و این مراکز از نظر جسمی دانشجویان را پایش می کنند تا از نتایج آن برای برنامه ریزی بهتر در حوزه وزرش، تربیت بدنی و سلامت جسمی دانشجویان استفاده کنند.