فرمانده انتظامی استان مازندران از ثبت هشت میلیون تردد در ایام نوروز امسال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی صبح امروز در حاشیه بازدید از جاده چالوس با بیان اینکه از اول اسفندماه با اجرای طرح استقبال از بهار اقدامات انتظامی و ترافیکی در سطح استان به منظور برقراری نظم و امنیت بازار و روان سازی ترافیک در معابر عمومی تشدید شد اظهار داشت: برای ایام تعطیلات نوروز نیز با راه‌اندازی قرارگاه نوروزی در مرکز استان و 22 شهرستان تابعه اقدامات انتظامی و ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به افزایش حجم تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان و حضور مسافران در ایام تعطیلات نوروز در اماکن تفریحی و گردشگری استان اقدامات ویژه انتظامی و ترافیکی پیش‌بینی و به مرحله اجرا درآمد.

میرفیضی با اشاره به ساماندهی گشت‌های انتظامی و راهور از به‌کارگیری بیش از هزار و 500 گشت پلیس شامل گشت‌های موتوری، خودرویی و گشت پیاده برای برقراری نظم و امنیت نوروز خبر داد.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز، 53 ایستگاه پلیس در تفرجگاه‌ها، سواحل دریا و محل استقرار مسافران مسئولیت ارائه خدمات به شهروندان و مسافران را برعهده دارند.

فرمانده انتظامی مازندران همچنین از ایجاد 220 مقرانتظامی در مراکز شهرستان‌ها، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان خبر داد و افزود: بیش از هفت هزار نیروی پلیس در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز در کنار دیگر سازمان‌ها و دستگاه های اجرایی و امدادی و خدماتی به شهروندان و مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

وی گفت: 650 اکیپ خودرویی به همراه 281 پایگاه امداد و نجات، نیروهای پلیس افتخاری، راهوران محله و همیاران پلیس، ماموران انتظامی را در ایام تعطیلات نوروز یاری خواهند کرد.

میرفیضی با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در ایام تعطیلات نوروز، گفت: در ایام تعطیلات نوروز در استان ایستگاه‌های فرهنگی پلیس با هدف اطلاع رسانی،آگاه‌سازی عمومی و ارائه خدمات مددکاری و مشاوره ای به شهروندان و مسافران ارائه می‌کنند.

فرمانده انتظامی مازندران از ثبت بیش از هشت میلیون تردد از 25 اسفندماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: روزانه یک میلیون و 700 تردد در استان ثبت شده است و مازندران در این مدت در مورد میزان تردد رتبه‌های دوم و سوم کشوری را دارد.