ورامین- جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: اولویت پلیس استان در تعطیلات نوروز، پیشگیری از سرقت و کاهش تصادفات جاده ای است.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ هادی ثمره در دومین جلسه قرارگاه امام علی(ع) شرق استان تهران که با حضور سرهنگ دانش نژاد سرتیم بازرسان اعزامی از بازرسی کل ناجا برگزار شد گفت: در طرح نوروزی انتظامی استان که با شرکت یگان های انتظامی وتمامی سازمانها و ارگانهای ذیربط آغاز شده است همه نهادها آمادگی خود را برای خدمات رسانی به شهروندان و مسافران در نوروز96 اعلام کردند.

وی به اهداف این قرارگاه نوروزی اشاره کرد و افزود: قرارگاه نوروزی 96 با هدف هماهنگی بیشتر در راستای نمایش آمادگی و همیاری و توانمندی، ارتقاء نظم و انضباط ترافیکی، تامین امنیت و سلامت سفر های نوروزی و نهایتاً کاهش سوانح و حوادث رانندگی شروع به کار نموده است که امیدواریم مطابق سنوات گذشته شاهد کاهش جرائم و تصادفات جاده ای در شرق استان تهران باشیم.

این مقام انتظامی با بیان شعار نوروزی پلیس تحت عنوان « آرامش و نشاط بهاری، با قانونمندی و نظم اجتماعی » اضافه کرد: رعایت نظم و قانون ، امنیت و سلامتی را برای جامعه به ارمغان می آورد لذا در سال جدید با همت و عزم شهروندان و با رعایت قوانین و مقررات رانندگی امیدواریم نوروزی بدون حادثه ای داشته باشیم.

جانشین رئیس پلیس استان با اشاره به اینکه در ایام نوروز اسباب کشی منازل فقط با هماهنگی پلیس امکانپذیر است از مردم خواست: شهروندان برای پیشگیری از سرقت و تامین امنیت مطلوب در سطح استان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.