فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اعمال قانون خودروهای متخلف در ایام عید گفت: 300 هزار نیروی پلیس در طرح نوروزی حضور دارند.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین اشتری صبح امروز در بازدید از قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی قم در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح نوروزی نیروی انتظامی در قالب قرارگاه‌های نوروزی اظهار داشت: این قرارگاه‌ها از 25 اسفندماه تا 15 فروردین‌ماه سال جاری در سراسر کشور فعال هستند.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه 300 هزار نیروی پلیس در ایام نوروز کار تأمین امنیت مردم را عهده‌دار هستند افزود: امکانات پلیس در طرح نوروزی امسال افزایش چشمگیری داشته که همه این تلاش‌ها برای تأمین امنیت مردم در اقصی نقاط کشور است.

وی محورهای مواصلاتی استان قم را از پرترددترین محورها برشمرد و ادامه داد: رعایت توصیه‌های پلیس از سوی رانندگان باید جدی گرفته شود تا سفری ایمن را پشت سر بگذارند.

سردار اشتری موضوع امنیت را مورد توجه قرار داد و گفت: نیروی انتظامی در تلاش است تا منویات مقام معظم رهبری را دنبال کند در این راستا همراهی مردم در رعایت قوانین و مقررات کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای را به همراه خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اعمال قانون خودروهای متخلف در ایام عید عنوان کرد: نیروهای پلیس با اقدامات نامتعارف و حرکات نمایشی به‌شدت برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه رانندگان متخلف علاوه بر خود به مردم نیز خسارت وارد می‌کنند خاطرنشان کرد: همراهی و همکاری مردم با پلیس سبب ترویج فرهنگ رعایت قانون در زمینهٔ راهنمایی و رانندگی شده که این موضوع به نفع مردم است.

سردار اشتری به سامانه‌های ارتباطی مردم با پلیس اشاره کرد و گفت: مردم می‌توانند در صورت نیاز از طریق این سامانه‌ها پیشنهادات و انتقادات خود را اعلام کنند.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی با توجه به برودت هوا و بارش برف و باران در برخی محورها لازم است رانندگان با آمادگی کامل در جاده‌ها تردد کنند و در طول سفر خود توصیه‌های پلیس را مورد توجه قرار دهند.