جانشین انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و 200 کیلوگرم مواد مخدر از آغاز طرح نوروزی پلیس استان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز از کرمان به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان، ناصر فرشید ضمن ارائه آمار عملکرد پلیس استان از آغاز طرح نوروزی اظهار کرد : از 26 اسفند ماه تا امروز 170 فقره تصادف جرحی در جاده‌های استان به وقوع پیوسته است که این تصادفات 230 مجروح را بر جای گذاشته است.

جانشین انتظامی استان کرمان افزود: 15 فقره تصادف فوتی نیز در استان به وقوع پیوسته که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بدون تغییر است.

وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر در هفته اخیر گفت: در روزهای گذشته ماموران انتظامی استان با تلاش‌های شبانه‌روزی موفق به کشف یک تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان شدند.

فرشید کشف دو محموله 300 کیلوگرمی تریاک توسط پلیس شهرستان‌های بم و جیرفت و کشف 165 کیلوگرم هروئین توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان را از اهم این کشفیات عنوان کرد و اظهار کرد: مابقی کشفیات مربوط به انواع دیگر مواد مخدر بوده است.

وی به استقرار 75 ایستگاه نوروزی پلیس در سطح استان اشاره کرد و گفت: همکاران ما با تعامل با دیگر دستگاه‌های اجرایی به ویژه هلال احمر و و اورژانس صورت پیوسته با توزیع بروشورها آموزشی و مشاوره‌های حضوری تا پایان تعطیلات نوروزی به شهروندان خدمت رسانی خواهند کرد.