جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: 19 هزار عملیات پلیسی در ایام نوروز به دنبال تماس‌های مردمی با 110 در سطح استان اصفهان انجام شده است.

به گزارش مرور نیوز سرهنگ حسین حسین زاده با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس از 26 اسفند ماه آغاز بکار کرده است، اظهار داشت: در دور اول اجرای این طرح تا هفتم فروردین ماه 19 هزار تماس عملیاتی با 110 برقرار شده است که این آمار نسبت به سال گذشته با کاهش روبرو بوده است.

وی کل تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی را نیز حدود 21 هزار تماس اعلام کرد و ابراز داشت: از این تعداد 9 هزار و 885 مورد آن راهنمائی به تماس گیرندگان بوده است .

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کاهش 92 درصدی تماس‌های غیر قابل رسیدگی با مرکز فوریت های پلیسی 110 در نیمه اول نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: این موضوع نشان می دهد که آگاهی مردم در استفاده از سامانه 110 افزایش یافته است و کم شدن این گونه تماس ها نیز قطعاً باعث ارتقای کیفیت عملکرد ماموران خواهد شد .

وی با بیان اینکه اپراتوران پلیس 110 استان اصفهان در ایام نوروز به صورت شبانه روز درحال آماده باش قرار دارند، اظهار داشت: سامانه 110 یکی از مهم‌ترین پل‌های ارتباطی مردم با پلیس است و کاربران این سامانه در این ایام باسعه صدر بیشتر به ارائه خدمات و راهنمایی و مشاوره برای مردم عزیز می پردازند .

سرهنگ حسین زاده تصریح کرد: از شهروندان و مسافران نوروزی می خواهیم در صورت برخورد با هرگونه جرم و تخلفی که نیاز به حضور فوری ماموران در صحنه است با شماره تلفن 110 تماس گرفته و اطلاعات خود را همراه با نشانی دقیق در اختیار اپراتوران قرار دهند .