همچنین این موسسه خیریه بیش از500 میلیون ریال در قالب مواد غذایی به خانواده های ایتام کمک کرد.

به گزارش مرور نیوز، جلیل تراهی افزود: موسسه خیریه سلمان فارسی در سال 95، افزون بر پنج میلیارد و 700 میلیون ریال به حساب خانواده های ایتام تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان واریز کردند.
وی بیان داشت: همچنین این موسسه خیریه بیش از500 میلیون ریال در قالب مواد غذایی به خانواده های ایتام کمک کرد.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان اظهارکرد: بیشترین حامیان و خیران این موسسه خیریه مقیم کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند.
تراهی یادآورشد: طرح اکرام ایتام یکی از موفق‌ترین طرح‌ های این نهاد است که با کمک حامیان می توان از خانواده های ایتام حمایت کرد و مشکلات آنان را رفع نمود که در این طرح حمایت ایتام به حامیان علاقمند واگذار می‌شود و هر حامی با پذیرفتن یک یا چند نفر یتیم ، ماهانه 300 هزار ریال می توانند حمایت ایتام را عهده دار شوند.
وی گفت: موسسه های خیریه بستر مناسب برای همراهی خیران و حامیان با کمیته امداد و فرصتی برای بهره‌گیری از نظرها و ایده‌ های نیکوکاران است.
این مسئول ادامه داد: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام، ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار رعایت عزت نفس و حفظ کرامت انسانی ایتام و خانواده‌ های آنان از جمله اهداف کمیته امداد برای اجرایی کردن طرح های اکرام است.
گفتنی است موسسه خیریه سلمان فارسی یکی از بزرگترین موسسه های خیریه در استان هرمزگان است که بیش از یک هزار یتیم هرمزگانی را تحت حمایت دارد و بیش از سه سال است که به خانواده های ایتام مساعدت و با این نهاد همکاری داشته است.
هفت هزار و 500 یتیم تحت حمایت کمیته امداد در استان هرمزگان هستند.
53 هزار خانوار در قالب 120 هزار نفر جمعیت تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند.