نتایج پیش‌بینی کیفیت هوای تهران نشانگر برقراری شرایط کیفی هوای سالم در روز جاری (دوشنبه) بوده و انتظار می‌رود با کاهش نسبی غلظت آلاینده‌ها، شرایط مطلوب کیفی هوا تا روز سه‌شنبه ادامه داشته باشد.

به گزارش مرور نیوز، بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، با حاکمیت شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز جاری (دوشنبه 4 اردیبهشت)، در برخی ساعات به ویژه بعدازظهر وزش باد شدید (بزرگی بین 8 تا 11 متر بر ثانیه) و بارش باران انتظار می‌رود همچنین با تداوم این شرایط جوی در روز سه‌شنبه، در برخی ساعات وزش باد شدید و بارش پراکنده و خفیف پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش، با کاهش میزان ناپایداری جوی در روز چهارشنبه 6 اردیبهشت، تنها در برخی ساعات به ویژه در صبحگاه بارش جزئی و وزش باد مؤثر (بزرگی بین 3 تا 5 متر بر ثانیه) انتظار می‌رود. همچنین دما طی دو روز آینده روند کاهشی خواهد داشت.

نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا نیز نشانگر برقراری شرایط کیفی هوای سالم در روز جاری (دوشنبه) بوده و انتظار می‌رود با کاهش نسبی غلظت آلاینده‌ها، شرایط مطلوب کیفی هوا تا روز سه‌شنبه ادامه داشته باشد.

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفی هوا در 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز 71 و در شرایط سالم بوده است. همچنین شاخص کیفی هوای تهران در حال حاضر 61 و در شرایط سالم است.