مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا 11 محور اصلی و فرعی کشور را مسدود اعلام کرد.

به گزارش مرور نیوز و براساس اعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در بیشتر محورهای استان قزوین و محدوده گزنک محور هراز بارش باران و در محورهای اردبیل-مغان و اردبیل- آستارا پدیده مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است. همچنین ترافیک در محور کرج چالوس محدوده امیرکبیر تا کیلومتر 7 سنگین و در جنوب به شمال محور کرج-چالوس از کیلومتر 7 تونل شماره 5 نیمه سنگین است.

بر اساس این گزارش در حال حاضر محورهای فرعی و اصلی زیر مسدود هستند:

محور شمشک- دیزین در استان‌های تهران و البرز به علت عدم ایمنی

محور پونل - خلخال در استان گیلان به علت عدم ایمنی کافی

محور اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان به علت عدم ایمنی کافی

محور شیراز- جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه

محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان بعلت عدم ایمنی کافی

محور استهبان-نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین

محور فرعی رودبار-کهنوج -قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغان رودخانه

محور اشنویه-پیرانشهر در استان آذربایجان. غربی به علت طغیان رودخانه و تخریب پل

محور قدیم قزوین - رشت(تونل شیرین سو) از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ مورخ ۹۶/۰۱/۲۶ تا ۹۶/۰۲/۰۴ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به علت عملیات راهسازی مسدود است و در زمان انسداد تردد از کنار گذر تونل صورت می‌گیرد .

آزادراه قم به تهران از تاریخ ۹۶/۰۱/۲۹ تا ۹۶/۰۶/۲۰ در محدوده عوارضی تا کیلومتر ۱۲.۵ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هرهفته از ساعت هشت صبح تا 17 و روزهای سه شنبه از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه،عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد .

محور کرج - چالوس از تاریخ ۹۶/۰۲/۰۱ لغایت ۹۶/۰۶/۲۰ از محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان - کیلومتر صفر تا ۷۵ ، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 0800 الی ۱۷:۰۰ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد .