بررسی های دقیق در رابطه با حادثه مرگبار برای دختر جوان در مترو شادمان نشان داد که ازدحام جمعیت علت برخورد سر این دختر با قطار مترو و در نهایت مرگ وی بوده است.

به گزارش مرورنیوز، بعد از ظهر 11 مهر سال جاری دختر سی و یک ساله‌ای در ایستگاه مترو شادمان هنگام ورود قطار به ایستگاه دچار سانحه شد و سرش با قطار برخورد کرد.

لحظاتی بعد از این اتفاق، مأموران اورژانس در محل حادثه حاضر شدند و زن جوان را به بیمارستان انتقال دادند اما ساعاتی پس از این حادثه، وی به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.

پس از این حادثه مراتب از سوی مأموران 118 ستارخان به قاضی ایلخانی؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد که بازپرس امور جناحی تهران دستور تحقیقات درباره این حادثه مرگبار را صادر کرد.

بررسی اولیه از این حادثه نشان داد که به احتمال زیاد متوفی براساس ازدحام جمعیت دچار سانحه شده و سرش با قطار برخورد کرده است و خودکشی دختر جوان بعید به نظر می‌رسید؛ با این حال بازپرس پرونده دستور داد تا دوربینهای مداربسته مترو که لحظه وقوع حادثه را ثبت کرده‌اند، بازبینی شوند همچنین در رابطه با مرگ دختر جوان، پرونده‌ای در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد.

روز گذشته خانواده متوفی در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران حاضر شدند و از شرکت بهره‌وری مترو تهران در رابطه با مرگ دختر جوان اعلام شکایت کردند همچنین بنابر اعلام بازپرس ایلخانی، شواهد و مدارک نشان داد که علت این حادثه مرگبار در مترو شادمان ازدحام جمعیت بوده است.

تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.