معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از انتشار دفترچه نهایی انتخاب رشته دوره دکتری 96 دانشگاه آزاد تا فردا خبر داد و گفت: انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی هفته دوم اردیبهشت ماه آغاز می شود.

فرهاد حسین زاده لطفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی مرور نیوز درباره زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری 96  دانشگاه آزاد اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسامی رشته محل را برای وزارت علوم و تحقیقات ارسال کرده است که بخشی از آن تایید و در اختیار دانشگاه آزاد قرار گرفت که بلافاصله  دفترچه اولیه منتشر شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در دفترچه اولیه ذکر شده است که برخی از رشته محل‌ها برای واحد های بین الملل و برون مرزی متقابلا اعلام می شود. همچنین برخی از رشته های داخل کشور هم که قبلا مجوزهای قانونی را از وزارت علوم دریافت کردند، اضافه خواهد شد، گفت: در تلاشیم تا فردا دفترچه نهایی اعلام شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد با بیان اینکه  انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی هفته دوم اردیبهشت ماه آغاز می شود، گفت: تمامی داوطلبانی که با توجه به نتایج اعلام شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شدند، می‌توانند در صورت تمایل در هفته دوم اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.