دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به نزدیکی روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و هفته هلال احمر، از ابلاغ برنامه های این هفته خبر داد.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، نخستین نشست مدیران ستادی و مدیران عامل استان‌های جمعیت هلال احمر در سال 96، پس از 2 روز تبادل نظرات و تحلیل های کارشناسی در خصوص طرح ها و برنامه ها، امروز (11 اردیبهشت) در شهرستان چادگان استان اصفهان به پایان رسید.

مصطفی محمدیون؛ دبیرکل جمعیت هلال احمر در اختتامیه این نشست با اشاره به نزدیکی روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و هفته هلال احمر، از ابلاغ برنامه های این هفته خبر داد.

وی یادآور شد: در این نشست تمامی مشکلات و کمبودهای مطرح شده استان ها جمع آوری و در جلساتی که به همین منظور در ستاد مرکز برگزار خواهد شد، نسبت به مرتفع کردن این مشکلات اقدام می شود.

نشست مدیران ستادی و مدیران عامل استان های جمعیت هلال احمر در روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت با محوریت بررسی قوت ها و چالش های جمعیت هلال احمر در فعالیت های نوروز 96، تحلیل عملیات های امداد و نجات در سیل و زلزله برخی استان ها، گزارش آغاز برنامه پنجساله جمعیت و بررسی چند برنامه در دست اجرا و آتی برگزار شد.