فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: باند سه نفره سارقان که بنا بر اعلام مرکز فوریت های پلیس قزوین دست به سرقت وجه نقد از شهروندان زده و متواری شده بودند از سوی پلیس ابهر شناسایی و در دام گرفتار آمدند.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ بهروز مهدیخانی روز پنجشنبه افزود: پلیس آگاهی و ماموران کلانتری12 اثیرالدین شهرستان ابهر پس از اطلاع از موضوع، بلافاصله با اجرای طرح مهار و استقرار در مسیرهای مواصلاتی موفق به شناسایی و توقیف خودرو سواری تیبا شده و متهمان را دستگیر و به منظور تحقیقات به مقر پلیس آگاهی انتقال دادند که در بازجویی ها به سرقت وجه نقد در شهرستان قزوین معترف شدند.
وی با بیان اینکه این سارقان پس از انجام سرقت در کمتر از یک ساعت در دام پلیس ابهر افتادند اظهار کرد: در بازرسی از داخل خودرو متهمان دستگیر شده، چهار قبضه سلاح سرد از نوع قمه، 33 گرم هروئین و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر به دست آمد.
مهدیخانی تاکید کرد: بر قراری امنیت برای تمام موضوعات بسیار حائز اهمیت است و برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس به حساب می آید.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر همچنین به کشف و ضبط کالای قاچاق توسط پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: سه شنبه هفته جاری /12 اردیبهشت جاری/ پلیس ابهر به یک دستگاه خودرو سواری ال 90 مشکوک و در بازرسی از خودرو 27 تخته پتو مسافرتی، 2 دستگاه تلویزیون ال ای دی، هفت عدد فلاسک چای، 129 عدد کیف زنانه و 371 ثوب البسه کشف شد.
مهدیخانی افزود: این خودرو در لاین جنوبی اتوبان زنجان - قزوین درحال حرکت بود که راننده آن با کشف اموال قاچاق از سوی ماموران به عنوان متهم این پرونده بازداشت شد.