عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تاکنون مرجعی برای صدور مجوز ایستگاه های صلواتی اقدام نکرده است، گفت: باید با مدیریت شهری شرایط مناسبی را برای افرادی که به دنبال کار خیر هستند، فراهم کنیم.

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی مرورنیوز در مورد برپایی ایستگاه های صلواتی در معابر پیاده‌رو و خیابان ها اظهار داشت:با توجه به اینکه برگزاری مناسبت های مذهبی به شکل مقطعی و در ایام محرم صورت می‌گیرد؛ در حال حاضر در برخی از مناطق شاهد برپایی ایستگاه های صلواتی بعد از ایام تاسوعا و عاشورا هستیم که موجب ترافیک شده است؛ افرادی که این فضاها را ایجاد کرده اند کمک کنند تا شرایط را برای رفت و آمد مردم  به راحتی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برپایی ایستگاه های صلواتی حرکت مردمی است، ادامه داد: این حرکت، حرکت مردمی است و ضمن اینکه خود بنده به این حرکت احترام زیادی قائل هستم، این حرکت مردمی اثرگذاری معنوی در جامعه دارد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه برپایی ایستگاه های صلواتی از گذشته به صورت سنتی در بین مردم رواج داشته است، افزود: باید با مدیریت شهری شرایط مناسبی را برای افرادی که به دنبال کار خیر هستند، فراهم کنیم. 

قناعتی درمورد لزوم مجوز برپایی این ایستگاه ها ،تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم از این فضا استقبال خوبی کردند تاکنون مرجعی برای صدور مجوز ورود پیدا نکرده که بخواهد این ایستگاه ها را ساماندهی کند.