در حال خروج از منزل و رفتن به دانشگاه بودم که ناگهان یک خودروی پژو 405 از کنارم عبور کرد و متوجه ضربه شدیدی به دستم شدم، تعادلم از بین رفت و زمین خوردم، زمانیکه به خود آمدم فهمیدم...

به گزارش  مرور نیوز، ساعت 5 بعدازظهر 22 اردیبهشت ماه جاری به مأموران کلانتری 133 شهرزیبا اعلام شد که سه پسر جوان پس از سرقت یک خودروی پراید و تصادف با گاردیل، خودروی پراید را در محدوده استحفاظی آنها رها و فرار کرده‌اند.

با اعلام این خبر به سرعت مأموران کلانتری برای شناسایی و بازداشت سه پسر جوان در حوزه استحفاظی خود مشغول گشت‌زنی و مراقبت شدند؛ مأموران در حین گشت‌زنی در خیابان ابراهیم شمالی به سه پسر جوان در حالیکه با عجله داخل یک 206 شدند، مشکوک شده و آنها را بازداشت کردند.

در بررسی اولیه مشخص شد این سه پسر جوان همان سارقان فراری هستند که پس از سرقت پراید در اتوبان حکیم فرار کرده بودند همچنین مأموران در بازرسی از لوازم این سه پسر موفق به کشف چندین عدد کارت عابر بانک، چند عدد تلفن‌ همراه، تعدادی مدارک سرقتی، شاه‌کلید و یک قبضه قمه شدند.

با انتقال متهمان به کلانتری و بررسی مدارک کشف شده از آنها، هویت یکی از مالباختگان (دختر 25 ساله‌ای به نام فهیمه) کشف شد؛ فهیمه پس از حضور در کلانتری در اظهاراتش به مأموران گفت: صبح 20 اردیبشهت ماه جاری در حال خروج از منزل و رفتن به دانشگاه بودم که ناگهان یک خودروی پژو 405 از کنارم عبور کرد و متوجه ضربه شدیدی به دستم شدم، تعادلم از بین رفت و زمین خوردم، زمانیکه به خود آمدم فهمیدم که کیفم به سرقت رفته است همچنین داخل کیفم چندین کارت عابر بانک، یک چک به مبلغ 2 میلیون تومان و مدارک دیگر وجود داشت.

پیش از ظهر امروز متهمان این پرونده به دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شدند، یکی از متهمان (فرهاد نوزده ساله) در اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: در روز سرقت با نادر سوار بر پرایدی شدیم که کامران سرقت کرده بود، در حال رفتن به قهوه‌خانه در منطقه باغ‌فیض بودیم که ناگهان از مسیر منحرف شده و با گاردیل برخورد کردیم، بعد سریعاً از خودرو پیاده شده و فرار کردیم، سپس به داخل یک آژانس رفتیم، سوار بر یک 206 شدیم و به محض حرکت توسط پلیس بازداشت شدیم.

دیگر متهم این پرونده (کامران نوزده ساله) در اظهاراتش به بازپرس پرونده با اعتراف به چندین فقره کیف‌قاپی در محله‌های شمال و شمال‌غربی تهران به بازپرس گفت: سابقه کیفری دارم و یک ماه قبل آزاد شده بودم، شبها خوب نمی‌خوابم و به همین خاطر قرص «کلونازپام» مصرف می‌کنم، پس از کیف‌قاپی، لوازم سرقت شده را در جنوب تهران می‌فروخیتم.

سرانجام متهمان این پرونده با دستور علی وسیله ایرد موسی؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران بازداشت شدند و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفتند.