مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: هفتمین جشنواره فیلم و عکس دانشجویی پس از 7 سال توقف مجددا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار می کند.

به گزارش مرور نیوز ، فضل الله ایرجی کجوری در نشست خبری هفتمین جشنواره فیلم و عکس دانشجویی که در سالن مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: ششمین جشنواره فیلم و عکس دانشجویی در سال 89 در این استان برگزار شد و سپس متوقف شد که خوشبختانه پس از هفت سال وقفه هفتمین مرحله آن در سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی، نمایش فیلم و بخش آزاد از جمله بخش های جشنواره فیلم و عکس دانشجویی است که آذر ماه در زاهدان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تصریح کرد: در بخش فیلمT دانشجویان فیلم های خود را در قالب فیلم کوتاهT نیمه بلند و بلند تا پایان مهر ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال می کنند.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: طی سال تحصیلی گذشته 600 برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی و هنری در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

علیرضا بندانی افزود: تعداد 47 انجمن علمی، 16 کانون فرهنگی، هنری و اجتماعی و 3 تشکل سیاسی فعال در دانشگاه سیستان و بلوچستان 70درصد برنامه های فوق را اجرا کرده اند.

وی با اشاره به پیوند دانشگاه با فضای جامعه تصریح کرد: اساسنامه اتاق فکر در حال تدوین است تا دیدگاه های مختلف در جامعه شناسایی و به دستگاه های زیربط جهت اجرا ارسال شود.