فرمانده انتظامی لنگرود، از فوت یک خانم 33 ساله بر اثر سانحه تصادف و واژگونی خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه در این شهرستان طی روز گذشته خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ حسین نیک فرد روز چهارشنبه افزود: ماموران انتظامی برابر اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف واژگونی منجر به فوت در بخش شلمان این شهرستان، بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
وی با اشاره به اینکه ماموران با ورود به محل مشاهده کردند یک دستگاه خودرو سواری سمند به رانندگی خانمی 33 ساله اهل و ساکن لنگرود واژگون شده، تصریح کرد: این خودرو در حال حرکت از مسیر شلمان به سمت رودسر بود که از مسیر جاده منحرف و پس از واژگونی از داخل بلوار در سمت لاین مخالف جاده با یکدستگاه خودرو باری برخورد و در نتیجه راننده خودرو سمند در دم فوت می کند.
سرهنگ نیک فرد یادآورشد: جسد متوفی به وسیله اورژانس به سردخانه بیمارستان امینی لنگرود انتقال یافت و صحنه تصادف توسط افسر کارشناس پلیس راه چابکسر بررسی و علت تامه تصادف عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده خودرو سمند تشخیص داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود به کلیه رانندگان،متذکرشد: همواره پرهیز از سرعت غیر مجاز حین رانندگی نقش بسیار مهمی در پیشگیری از هرگونه حوادث و سوانح دارد.