ستاد مرکزی معاینه فنی تهران با صدور اطلاعیه ای از تغییر ساعات کاری مراکز معاینه فنی پایتخت در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از ستاد مرکزی معاینه فنی پایتخت، شهروندان برای اطلاع از ساعات کاری و آخرین وضعیت مراکز معاینه فنی پایتخت به پایگاه اطلاع رسانی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به نشانی inspection.tehran.ir مراجعه کنند.
برهمین اساس، 5 مرکز معاینه فنی بیهقی، نیایش، آبشناسان، دماوند و امام رضا(ع) به منظور تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان روزهای جمعه نیز باز بوده و به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهند.
براساس این گزارش، در حال حاضر روزانه حدود سه هزار خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می کنند که با توجه به ظرفیت ایجاد شده در این مراکز و امکان پذیرش روزانه حداقل 6 هزار دستگاه خودرو در مراکز 13 گانه معاینه فنی شهر تهران، مدت انتظار برای دریافت تأییدیه معاینه فنی به طور میانگین کمتر از نیم ساعت است.
شهروندان می توانند برای به حداقل رساندن مدت زمان معطلی در مراکز، قبل از مراجعه نسبت به بازدید، انجام سرویس های دوره ای و برطرف کردن ایرادات خودرو خود اقدام کرده تا در همان مرحله اول گواهی معاینه فنی را اخذ کنند.
گردش کاری مراکز و مواردی که در مراکز معاینه فنی کنترل می شود در سایت ستاد معاینه فنی پایتخت موجود است.