در پی نطق پیش از دستور محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ناصر امانی معاون برنامه ریزی شهرداری تهران وی را مورد انتقاد شدید قرار داد و افزود: تمامی مطالب اعلام شده توسط شما کذب است و نطق شما در حقیقت یک بیانیه سیاسی بود نه یک نطق کارشناسانه.

به گزارش مرورنیوز، ناصر امانی پس از نطق پیش از دستور کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران و در جواب اظهارات سالاری، گفت: بیانیه‌ای که آقای سالاری اعلام کردند در حقیقت جفایی در حق مدیریت شهری بود لذا از هیات‌ رئیسه تقاضا می‌کنم در سه شنبه هفته آینده فرصتی فراهم شود تا شهرداری تهران به اتهام‌ها و تخریب‌های بیان شده توسط ایشان پاسخ دهند.

وی خطاب به سالاری افزود: شما با تخریب‌هایی که علیه شهرداری تهران انجام دادید در لیست قرار گرفتید و امروز هم یک بیانیه سیاسی علیه شهرداری تهران قرائت کردید. تمام مطالب اعلام شده توسط شما کذب است و به هیچ عنوان به صورت کارشناسی نبوده است. حال که خر شما از پل گذشته است ماهیت افراطی خود را نشان دادید. شما همه دستاوردهای 12 ساله شهرداری را که در حقیقت جزئی از نظام و قوای سه گانه بوده است و کارهای بزرگی که توسط شهرداری انجام شده است و حتما اشتباه نیز داشته است سیاه نمایی کردید و چنین اقداماتی از عدل و انصاف خارج است. اگر حرف از تعهد و میانه روی می‌زنید از آن خارج نشوید.

امانی تاکید کرد: شهردار تهران بارها در دولت اعلام آمادگی کرد که برای حل معضل آلودگی هوا طرح تدوین شده‌ای دارد. این در شرایطی است که جمعیت تهران به اندازه برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس است و قطعا مدیریت آن دارای پیچیدگی‌های ویژه‌ای است.

معاون برنامه ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران تاکید کرد: متاسفانه از هم اکنون این روش را در پیش گرفته‌اید که مشکلات آینده را به گردن گذشتگان بیندازید. همان روشی که در دولت نیز دنبال می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به تذکر رحمت الله حافظی دیگر عضو شورای شهر تهران در خصوص شرکت تولید کننده و فروش بلیت‌های مترو گفت: از طرف شهرداری تهران پولی به شرکت «توسن» داده نمی‌شود. بلیت‌ها توسط این شرکت تولید و توزیع می‌شود و با توجه به پولی که حاصل از فروش بلیت‌ها به این شرکت بر می‌گردد، سهم شهرداری تهران داده می‌شود.