شهردار منطقه 20 تهران از افتتاح خط 6 مترو دولت آباد برای کاهش ترافیک خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سید احمد صفوی که در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح تقی آباد و ۱۱۰ پروژه شهری در منطقه ۲۰ تهران در ورزشگاه شهید مدرس ری سخن می گفت، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان با اشاره به فعالیت ۱۲ ساله مدیریت محمد باقر قالیباف در شهرداری تهران گفت: اقدامات قابل ملاحظه ای در این مدت در جنوب تهران صورت گرفته است و رشد شاخص ها را در این منطقه شاهد بودیم.

وی افزود: این اقدامات حاصل مدیریت جهادی شهرداری تهران و همراهی شورای اسلامی شهر تهران است و همه کارگران، پیمانکاران و کارمندان شهرداری برای بهره برداری این پروژه ها تلاش کردند و این اقدامات در فضای همدلی موجود بین علما و شورایاران با خادمین مردم در ری تحقق یافته است.

شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: این پروژه ها برای این که مردم برای خدمات رسانی معطل نشوند به تدریج آماده و مورد استفاده قرار گرفت و امروز شاهد افتتاح رسمی آن هستیم، این پروژه ها در کاهش ترافیک و افزایش ایمنی، باز آفرینی ۳۴ درصدی بافت قدیمی منطقه، کاهش فاصله جنوب به شمال شهر و ارتقاء فرهنگی، ورزشی و عمرانی منطقه به بهره برداری می رسد.

وی گفت: با روند خوبی که در پیشبرد سایر پروژه ها داریم، تا پایان سال شاهد افتتاح مترو دولت آباد، خط ۶ مترو که تا حرم مطهر حضرت سیدالکریم(ع)، مجموعه بزرگ طغرل و ۳ مجموعه بوستان برای کودکان، بانوان و شهربازی را در حال اجرا هستیم که شاهد تحول دیگری در خدمت رسانی به شهروندان خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم محمد باقر قالیباف، شهردار تهران، مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه ری، سردار علی نصیری، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران و جمعی از مسئولان شهرداری تهران حضور داشتند.