رئیس پلیس راه البرز گفت که بار ترافیکی در تمام محورهای مواصلاتی استان پرحجم و سنگین است.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ رضا گودرزی افزود: این بار ترافیکی در لاین شمالی محورهای آزادراهی استان شامل آزادراه تهران- کرج و بزرگراه کرج- قزوین و جاده کرج- چالوس از میدان امیرکبیر تا پاسگاه سد ( عسل کوچ) وجود دارد.
وی با بیان اینکه بار ترافیکی در جاده کرج- چالوس از شمال به جنوب نیمه سنگین است، اظهار داشت: قرار بود که تردد خودروها در محور کرج- چالوس از جنوب به شمال امروز یکطرفه شود ولی به دلیل مدیریت حجم بار ترافیکی این محدودیت اعمال نشد.
وی گفت: پیش بینی می شود به دلیل اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم و روز شنبه نیز دانش آموزان امتحان دارند، برای فردا/جمعه شاهد سنگینی بار ترافیک در محورها نباشیم ولی روز دوشنبه از حجم ترافیکی بالایی برخوردار باشیم.
گودرزی ادامه داد: به همین دلیل فردا/جمعه محدودیت ترافیکی نخواهیم داشت ولی این محدودیت را در روز دوشنبه از ساعت 14 تا 15 از میدان امیرکبیر تا مرزن آباد یکطرفه و از ساعت 15 از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد شد.

**اسکورت کاروان های زایران حرم با پلیس راه است
رئیس پلیس راه البرز گفت: روز یکشنبه 14 خرداد که همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) است، 20 هزار زایر با 500 دستگاه اتوبوس از استان البرز به حرم امام (ره) اعزام می شوند که اسکورت تمام این کاروان ها با پلیس راه البرز است.
وی افزود: از آنجا که حرکت تمام این کاروان ها بعد از نماز ظهر و عصر همان روز است و کاروان ها از هر شهرستان به صورت جداگانه حرکت می کنند، اسکورت نیز به صورت جداگانه و مدیریت شده است تا هیچ گونه ترافیکی را در مسیر نداشته باشیم.
گودرزی اضافه کرد: همچنین پارکینگ استان البرز در حرم مطهر مشخص است تا برای تردد کاروان های البرز شاهد هیچ گونه مشکلی نباشیم.
استان البرز دارای یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.