طی روزهای اخیر ادعاهایی ضد و نقیض درباره یک قاری مشهور در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای مطرح شده است.

به گزارش مرورنیوز، در دو روز گذشته شایعاتی بسیار قوی درباره یک قاری مشهور در رسانه‌های خارج کشور در حال انتشار است.

این شایعات که به فکت‌های بسیاری اشاره دارد و به رسیدگی‌های دستگاه‌های نظارتی درباره اتهامی غیراخلاقی اشاره‌هایی دارد، هنوز از سوی هیچ یک از رسانه‌های داخلی پیگیری نشده است.

این گزارش‌ها که به همراه صداهایی منتسب به متضرران احتمالی در پرونده ادعایی منتشر شده، این ادعاها را برای مخاطبان بیشتر قابل باور کرده است.

تلویزیون صدای آمریکا - رسانه وزارت خارجه آمریکا - با این سوژه، تبلیغات قابل توجهی علیه قاریان به راه انداخته است.

گزارش‌های منتشرشده نیز به ختم پرونده اشاره دارد اما درباره چگونگی ختم آن تردیدهایی را ایجاد کرده است.

این در حالی است که سایت خبری «وارث» - پایگاه اطلاع‌رسانی هیئات مذهبی - در مطلبی با عنوان «توطئه شبکه‌های معاند برای تخریب قاری قرآن!» نوشته است: «عزت و آبروی مومن از سوی خداوند متعال و ائمه طاهرین (علیهم السلام) بسیار مورد تاکید قرار گرفته است، تا جایی که پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) در این خصوص می‌فرماید «حرمت حیثیت و آبروی مومن همانند حرمت جان و مال اوست».

هتک حرمت و عزت مومن می‌تواند تبعات ناخوشایند و ناپسندی را برای آن فرد و اطرافیانش در زندگی فردی و جامعه به وجود آورد که شاید جبران آن ناممکن و محال باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، خبرهای گوناگونی از سراسر جهان مخابره می‌شود و به گوش ما می‌رسد که متاسفانه برخی از این مطالب و خبرها، دستخوش توطئه‌های دشمنان و در جهت تخریب شخصیت، فرهنگ، قومیت و عقاید می‌باشد.

اخیرا یکی از شبکه‌های مزدور و معاند آمریکایی که به زبان فارسی به تولید برنامه‌های ضد شیعی و اسلامی می‌پردازد، شایعاتی را در خصوص انجام فساد اخلاقی از سوی یکی از قاریان سرشناس کشورمان در شبکه خود پخش کرده که هیچگونه مبنا و اساس مستند و قانونی به جز تصویر یک برگه دادخواست و اظهارنامه جعلی منتسب به آن قاری نداشته است که متاسفانه برخی از هموطنان عزیزمان نیز بدون در نظر گرفتن حدیث امام صادق (علیه السلام) که فرمودند «وقتی آبرو ریخت و بی‌ارزش شد، دیگر جمع‌آوری و جبران آن دشوار خواهد شد» به این شایعات دامن زدند.

لذا پایگاه خبری وارث طبق فرمایش پیامبر گرامی اسلام که فرمودند «مَن رَدَّ عَن عِرضِ اَخیهِ کانَ لَهُ سبعونَ اَلفَ حجابٍ مِنَ النّار - کسی که از حیثیت و آبروی برادر دینی خود دفاع کند برای او هفتاد هزار سپر از آتش جهنم خواهد بود»، بر خود لازم دانست تا از حریم و عزت یکی از هموطنان مومن و متدین که از قاریان و مروجین فرهنگ قرآنی در کشور است، به اندازه بضاعتش دفاع کند.»