رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان گفت: امیدواریم همه بتوانیم به عنوان افسران جنگ نرم فرهنگی تمامی تلاش خود را در برابر استعمار و استکبار به کار گیریم.

به گزارش مرور نیوز، مهدی چمران در سیصد و پنجاه و یکمین جلسه شورا با اشاره به حوادث تروریستی چهارشنبه گذشته گفت: در این حادثه عده‌ای از تروریست‌ها که نام خدا را بر خود گذاشته‌اند مردم بی‌گناه را در خانه ملت به شهادت رساندند‌. گرچه نتوانستند اهداف پلید خود را محقق سازند اما حادثه ای به وجود آمد مردم دنیا آن را تقبیح کردند جز کشورهایی همچون امریکا ، اسراییل و آل سعود که خود پایه گزاران این گروه های کثیف و نجس بودند.
چمران ادامه داد: با این وجود و به رغم همه اقدامات این افراد پلید ، کشور ایران توانسته در میان همه تلاطم ها به لطف الهی و تلاش مسئولان امنیتی و اطلاعاتی، خود را در جایگاه امنی نگاه دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد : ما این حادثه را تقبیح می کنیم و اعلام می داریم ، اجازه نخواهیم داد سذرزمین ما جولان گاه این جنایت پیشگان شود.
چمران در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان گفت: امیدواریم همه بتوانیم به عنوان افسران جنگ نرم فرهنگی تمامی تلاش خود را در برابر استعمار و استکبار به کار گیریم.
وی همچنین سالرزو ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام را تبریک گفت.