جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس برای راهپیمایی روز جهانی قدس را تشریح کرد.

به گزارش مرور نیوز سرهنگ حسن عابدی، درباره تدابیر ترافیکی اتخاذ شده از سوی پلیس برای برگزاری راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: به منظور برگزاری هرچه بهتر این راهپیمایی پلیس نیز در کنار دیگر دستگاه ها تمهیداتی را در حوزه ترافیکی و انتظامی در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه تدابیر اتخاذ شده از سوی پلیس راهور شامل اعمال محدودیتهای توقف و تردد و همچنین روان سازی ترافیکی در اطراف محل برگزاری راهپیمایی است، گفت: مأموران پلیس در این روز در آماده باش هستند تا علاوه بر نظارت بر اجرای محدودیت ها و ممنوعیت های اعمال شده در محدوده راهپیمایی نسبت به روانسازی ترافیک در محورهای منتهی به محل برگزاری راهپیمایی نیز اقدام کنند.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به محدودیت اعمال شده برای تردد در روز جهانی قدس اظهار کرد: بر این اساس تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 10 صبح روز جمعه تا پایان مراسم و تخلیه جمعیت از معابر، در (طول بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا خیابان کارگر) ،( طول خیابان ولیعصر حدفاصل جمهوری تا میدان ولیعصر و خیابانهای فلسطین)، (طالقانی و دیگر خیابانهای منشعب به سمت غرب)، (طول خیابان کارگر حد فاصل خیابان جمهوری تا تقاطع بلوار کشاورز) و(طول خیابان انقلاب حدفاصل خ انقلاب تا چهارراه ولیعصر )ممنوع است.

به گفته عابدی این محدودیت تردد در تمامی معابر داخلی این محدوده از جمله خیابانهای قدس، 16 آذر، وصال، حجاب ، بزرگمهر، و ... ممنوع است.

وی با اشاره به اعمال ممنوعیت‌های توقف افزود: توقف کلیه وسائل نقلیه در بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا تقاطع کارگر در هردو مسیر، خیابان ولیعصر از تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر و تمام خیابانهای واقع در ضلع غربی آن، خیابان کارگر حدفاصل جمهوری تا بلوار کشاورز و تمامی خیابانهای واقع در ضلع شرقی آن، طول خیابانهای فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان 16 آذر و خیابانهای واقع شده در ضلع جنوبی خیابان انقلاب اسلامی همچون فخر رازی، فلسطین، ابوریحان، دانشگاه، رازی، 12 فروردین و منیریه جاوید ممنوع است.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس نسبت به جابه‌جایی خودروهایی که در این محدوده توقف کرده باشند اقدام می کند، گفت: این خودروها به خیابان طالقانی حدفاصل حافظ تا مفتح یا خیابان فاطمی حدفاصل کارگر تا چمران منتقل خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: همکاران من در مسیرهای منتهی به محل برگزاری راهپیمایی نیز حضور داشته و نسبت به روان سازی ترافیک و حفظ ایمنی ترافیکی راهپیمانان اقدام خواهند کرد.

عابدی از شهروندان خواست برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس از ناوگان حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس استفاده کنند.