نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت جوانان باید برای ساماندهی امور اقتصادی و فرهنگی به کار گرفته شود.

به گزارش مرور نیوز، امیر خجسته بعدازظهر جمعه در بازدید موسسه خیریه یاران نگار در همدان بیان کرد: ساختار و عملکرد این مرکز خیریه در سراسر کشور نمونه است و کسانی که این موسسه خیریه را راه اندازی کرده اند در مسیری خداپسندانه حرکت می کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تشکر از اقدام خدا پسندانه جوانان فعال این خیریه گفت: مسئولان استان همدان باید با بازدید از این مرکز که به همت خیرین و تلاش و کوشش جوانان پویا و خلاق ایجاد شده، مایه دلگرمی آنان شوند.

امیر خجسته با بیان اینکه جوانان با اقداماتی مانند ایجاد مراکز خیریه مردم نهاد از ثواب، پاداش و اجر الهی بهره می برند، گفت: این نوع فعالیت های خیر بسیار ارزشمند است اما ارزشمندتر از آن فعالیت جوانانی است که آینده سازان کشور بوده و این حرکت همان کار فرهنگی و اجتماعی است که هم در حال حاضر و هم در آینده جوابگو و تضمین کننده اهداف جمهوری اسلامی است.

وی فعالیت های این مرکز را شایسته تقدیر دانست و بیان کرد: طبق گزارش های دریافتی این خیریه به خوبی توانسته در بین دیگر خیریه های مردم نهاد استان حرکت های تاثیر گذار انجام دهد به طوری که خدمات آنان در بین اقشار مختلف مردم مشهود است.

وی افزود: جوانان پتانسیل بسیار بالایی برای فعالیت فرهنگی و اجتماعی و حتی جذب افراد خیر دارند و همین امر سبب شده کارهای ارزنده ای را در خصوص کمک رسانی به نیازمندان، بیماران و خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست انجام دهند.

امیر خجسته گفت: این مجموعه با قوت به کار خودش ادامه می دهد اما برای بالا بردن کیفیت خدمات رسانی نیازمند نگاه ویژه از سوی مسئولان است.

نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نیز در کنار شما و ارگان های دولتی از هیچ خدمتی دریغ نخواهیم کرد و در راستای دستیابی به اهداف این موسسه خیریه در کنار شما جوانان خواهیم بود.