رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری چهار سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری چهار سوداگر مرگ خبر داد.
سرهنگ محمد بخشنده درباره این خبر گفت:‌ به دنبال کسب اطلاعاتی از منابع خبری در خصوص فعالیت افرادی در حوزه خرید و فروش مواد مخدر، رسیدگی به موضوع و اطمینان از صحت و سقم آن در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اطمینان ماموران از صحت گزارش‌های دریافتی، افزود: در تحقیقات بعدی ماموران محل اختفای این افراد در یکی از شهرهای اطراف تهران را شناسایی کرده و پس از اخذ مجوز از مقام قضایی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهریار به محل اختفای این افراد رفته و در عملیاتی غافلگیرانه چهار نفر از توزیع‌کنندگان مواد مخدر را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

بخشنده با اشاره به بازرسی از محل دستگیری متهمان اظهارکرد: در بازرسی از یک منزل این افراد دو کیلو و 493 گرم مخدر تریاک با لفافه، 6 کیلو گرم حشیش و مقدار 273 گرم شیره تریاک با لفافه کشف و ضبط شد. همچنین یک دستگاه سواری پژو پرشیا متعلق به قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد در اعترافات خود اذعان کردند که قصد داشتند این مواد را در نقاط مختلف تهران توزیع کنند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.