مدیر آموزش و پرورش قرچک با اشاره به برگزاری دوره های مدیریت زمان به کنکوری های قرچک گفت: دو داوطلب نابینا و دو کم شنوا در کنکور سراسری قرچک حضور داشتند.

به گزارش مرور نیوز، مهدی نیکبخت در حاشیه بازدید از اولین روز برگزاری کنکور سراسری، اظهار داشت: برگزاری کنکور در ساختمان پیام نور کار پسندیده و خوب و فرصت مناسبی است تا دانشگاه پیام نور به دانش آموزان معرفی شود.

وی افزود: آزمون سراسری را یکی از آزمون هایی است که برای دانش آموزان نگرانی به همراه دارد و این آزمون می تواند آینده علمی و شغلی دانش آموزان را رقم بزند.

مدیر آموزش و پرورش قرچک اظهارداشت: امسال در مدارس شهرستان قرچک به دانش آموزان مدیریت زمان کنکور آموزش داده شده تا داوطلبین در زمان آزمون مدیریت لازم را داشته باشند.

نیکبخت گفت: در حال حاضر برگزاری کنکور سراسری نبرد علمی است که برای نشستن در صندلی خوب و مناسب در دانشگاههای معتبر است .

 

وی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر با وجود دانشگاه های فراوان در کشور همه می توانند از امکانات و تحصیلات دانشگاهی برخوردار شوند.

مدیر آموزش و پرورش قرچک در پایان گفت: در در اولین روز از کنکور سراسری در رشته های ریاضی وانسانی دو داوطلب نابینا و دو کم شنوا در این آزمون حضور داشتند که تمهیدات لازم برای حضور این عزیزان فراهم شده است.

شایان ذکر است که مدیر آموزش وپرورش شهرستان قرچک بعد از بازدید از محل کنکور سراسری رشته ریاضی سال 96 با والدین دانش آموزان گفتگو کرد و خانواده به بیان بعضی از مسایل و مشکلات موجود در محل برگزاری اشاره کردند.