معاون مرکز فناوری اطلاعات سازمان اوقاف از تولید و راه اندازی اپلیکیشن خدمات غیرحضوری این سازمان تحت عنوان اندروید با هدف تسهیل در ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم به ویژه مستاجران رقبات موقوفات کشور خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا ترکی با اشاره به اهمیت و ضرورت ارائه خدمات غیرحضوری به مردم و بهره گیری از فضای مجازی برای تسهیل در ارائه خدمات اداری به مردم گفت: با راه اندازی اپلیکیشن خدمات غیرحضوری سازمان اوقاف تحت برنامه اندروید مستاجران موقوفات می‌توانند علاوه بر مشاهده فهرست قراردادهای اجارات با وارد کردن کد ملی خود یک کد فعال سازی پیام دریافت و مطابق این کد فهرست قراردادهای خودشان را ملاحظه و همچنین قبوض پرداخت ملک استیجاری را از طریق این سامانه پرداخت کنند.

ترکی افزود: تمامی مستاجران می‌توانند با داشتن شناسه قبض، اجاره بهای رقبه تحت امر خود را از طریق این سامانه پرداخت و از مراجعه حضوری بی نیاز شوند.

معاون مرکز فناوری اطلاعات سازمان اوقاف با اشاره به خدمات این نرم افزار در حوزه پرداخت غیرحضوری نذور بقاع متبرکه افزود: کاربران و عامه مردم با نصب این نرم افزار همچنین می‌توانند با جستجوی امامزاده مورد نظر، نذور خویش را از طریق همین سامانه به حساب امامزاده و بقعه متبرکه مورد نظر خویش پرداخت کنند.

وی درباره افزود: بعد از ورود به سامانه و انتخاب امامزاده مورد نظر صفحه‌ای از اسامی استانها به روی کاربر باز می‌شود کاربر پس از انتخاب نام استانها و امامزاده مورد نظر می‌تواند گزینه پرداخت نذور را انتخاب سپس نذر خود را مطابق نیت در امور مختلف فرهنگی، عمرانی و هزینه‌های جاری پرداخت کنید.

ترکی ادامه داد: این نرم افزار از طریق بازار، کندو یا سایت سازمان اوقاف قابل دریافت و نصب بر روی گوشی‌های اندروید است.

معاون مرکز فناوری اطلاعات سازمان اوقاف تصریح کرد: در آینده نزدیک این نرم افزار خدمات دیگری را نیز از قبیل ثبت درخواست تمدید سند اجاره بهای موقوفات ارائه خواهد کرد.