مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: هنرجویان استان با درخشش در پانزدهمین دوره مسابقات علمی – کاربردی 9 رتبه برتر کشوری را از آن خود کردند.

به گزارش مرور نیوز، رشید قربانی افزود: در مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات علمی-کابردی هنرستان های کاردانش، هنرجویان استان با درخششی دوباره با اقتدار موفق به کسب سه رتبه اول، سه رتبه دوم و سه رتبه سوم در رشته های مختلف شدند.
وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات فرامرز صابری از هنرستان گشکی کامیاران در رشته برق، میلاد عبدالهی از هنرستان سازندگان بیجار در رشته تولید محتوای الکترونیکی و ساسان محمدی از هنرستان خوارزمی ناحیه یک سنندج در رشته جوشکاری رتبه اول کشوری را بدست آوردند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: رزگار اصلانی از هنرستان شهید نصری ناحیه یک سنندج در رشته مرغداری صنعتی، عرفان مصطفی خانی از هنرستان شهید باهنر سقز در رشته تاسیسات برودتی و موید الماسی از هنرستان کشاورزی دیواندره در رشته زراعت موفق به کسب رتبه دوم کشوری این دوره از مسابقات شدند.
وی اظهار کرد: همچنین مهتاب شریفی از هنرستان ارشاد ناحیه 2 سنندج در رشته چهره سازی، صلاح الدین نیک پی در رشته تعمیر موتوربرق خودرو و میلاد هاشمی در رشته کابینت سازی چوبی هر 2 از هنرستان دکتر حسابی سقز، رتبه سوم این مسابقات را از آن خود کردند.
مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات علمی-کابردی هنرستان های کاردانش از 19 تا 21 تیر جاری به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار شد.