فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه در هر سازمان است اما پدیده مواد مخدر باعث شده تا سرمایه انسانی به جای کار و تولید درگیر اعتیاد باشند.

به گزارش مرور نیوز، سردار لطفعلی بختیاری در نشست کارگاه مبارزه با مواد مخدر (با مشارکت سازمان همکاری اقتصادی اکو) اظها ر داشت: دانشگاه علوم انتظامی امین در سال های اخیر موفق به برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های مختلف مانند مواد مخدر بوده و امروز هم ما شاهد برگزاری این دوره با مشارکت کشورهای دیگر هستیم.

وی در ادامه با اشاره به سرمایه های انسانی در تمامی جوامع و سازمان ها گفت: نیروی انسانی از مهم ترین سرمایه های همه سازمان ها است و می تواند در بهره برداری از اقدامات فرهنگی و عملیاتی استفاده شود، اما پدیده خانمانسوز مواد مخدر باعث شده تا سرمایه انسانی بیشتر از اینکه در سازمان ها مورد بهره برداری قرار گیرد، درگیر این معضل شود و از این رو ما به نیروهای موحدتری نیازمندیم.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین در ادامه افزود: امروزه مواد مخدر بسیاری از زیر ساخت های اجتماعی را در فشار قرار داده به عنوان مثال می توان به طلاق ، سرقت و سایر جرایم از این بعد نگاه کرد.

سردار بختیاری در خاتمه خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی که با همکاری کشورهای مختلف برگزار شد با رضایت کامل از سوی تمامی اساتید و دستگاه ها بود و ما آمادگی این را داریم که در آینده با همکاری پلیس جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور خارجه و اکو برگزاری آموزش ها در خصوص مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی ادامه دهیم.