رئیس کلینیک دندانپزشکی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اشاره به افزایش تعداد یونیت‌های دندان‌پزشکی براساس طرح جامع گفت:در این مرکز به حدود 2 هزار بیمار خدمات دندانپزشکی ارائه شده است.

به گزارش مرور نیوز، علی خداوردی؛ رئیس کلینیک تخصصی دندانپزشکی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اشاره به اینکه کلینیک تخصصی دندانپزشکی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در سال 82 با 2 دستگاه یونیت دندانپزشکی آغاز به کار کرد، گفت: ارائه خدمات این کلینیک در ابتدا مربوط به افراد کم برخورداری بود که از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به مجتمع معرفی شدند.

وی با بیان اینکه به مرور زمان تعداد یونیت های دندان پزشکی برای ارائه خدمات به سایر افراد افزایش پیدا کرد، افزود: در حال حاضر کلینیک تخصصی دندان پزشکی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با 7 دستگاه یونیت دندانپزشکی از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8تا 19 در دو شیفت مجزا و پنجشنبه ها از ساعت 8 تا 16 نسبت به ارائه خدمات به مراجعان اقدام می کند.

رئیس کلینیک دندانپزشکی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با تاکید بر اینکه این مرکز از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مرکز دندانپزشکی نمونه شرق تهران شناخته شده است، عنوان کرد: کلینیک تخصصی دندانپزشکی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران تمامی تخصص های مورد نیاز افراد از جمله ارتودنسی، زیبایی، جراحی لثه، فک و صورت، پروتز و اطفال است

خداوردی به اجرای طرح جامع دندانپزشکی اشاره کرد و اظهارداشت: براساس این طرح جامع مقرر خواهد شد تا تعداد یونیت های دندانپزشکی به 15 تا 25 دستگاه افزایش پیدا کند به محض تامین فضای فیزیکی برای مرکز تخصصی دندان پزشکی این کار انجام خواهد شد.

وی به رضایت‌مندی بسیار بالای بیماران از کلینیک تخصصی دندانپزشکی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، اشاره کرد و یادآور شد: تعرفه های دندانپزشکی در این مرکز به واسطه ارائه خدمات تخصصی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

رئیس کلینیک دندانپزشکی مجتمع دارویی درمانی هلال با تاکید بر اینکه در حال حاضر در برخی از مراکز تخصصی دندان پزشکی، تمامی دندان های قابل ترمیم کودکان در یک جلسه و با بیهوشی کودک در اتاق عمل انجام می شود، تصریح کرد: در صورت راه اندازی اتاق عمل کلینیک دندان پزشکی، انجام ترمیم دندان های کودکان و انجام اعمال جراحی فک و صورت در این کلینیک انجام خواهد شد.

وی درباره تعداد خدمات ارائه شده در کلینیک تخصصی دندانپزشکی مجتمع دارویی درمانی، بیان کرد: به طور متوسط در مدت یک ماه بین یک هزار و 500 تا 2 هزار نفر از خدمات دندانپزشکی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران استفاده می کنند؛ به علاوه انجام ایمپلنت هم در این مرکز انجام می شود.