حجت الاسلام قاضی عسکر با بیان اینکه " حاجیان برای اعزام دغدغه نداشته باشند" گفت: افرادی که تلاش کردند حج امسال را متوقف کنند متوجه شدند که این خواست مسوولان نظام است و اعزام‌ها بدون مشکل انجام می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام سید علی قاضی عسگر در مراسم معنوی بدرقه نخستین کاروان اعزامی حاجیان ایرانی به سرزمین وحی گفت: مقام معظم رهبری روز گذشته با صحبت‌هایی که داشتند این موضوع را تفهیم کردند که حج امسال تصمیم همه مسئولان نظام است.

وی افزود: تمام مسوولان جوانب کار را سنجیدند تا حاجیان بدون مشکل به کشور عربستان اعزام شوند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اعزام اولین کاروان ایران به سرزمین وحی تصریح کرد: روز گذشته تعدادی از حاجیان ایرانی به سرزمین وحی اعزام شدند و مسئولان عربستان با شاخه‌های گل از آن‌ها استقبال کردند.

حجت الاسلام قاضی عسکر تاکید کرد: این نشان دهنده پایبند بودن کشور عربستان به تعهد‌های خود است و امیدوار هستیم تا پایان حج نیز وضعیت به همین گونه ادمه یابد.

وی با بیان اینکه " حاجیان برای اعزام دغدغه نداشته باشند" گفت: افرادی که تلاش کردند حج امسال را متوقف کنند متوجه شدند که این خواست مسئولان نظام است و اعزام‌ها بدون مشکل انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تاکید بر اعزام با عزت حاجیان ایرانی به حج ٩٦ خاطرنشان کرد: حاجیان ایرانی امسال با عزت عازم کشور عربستان می‌شوند و شیعه و سنی از ایران اسلامی برای نشان دادن اقتدار ایران در عربستان حاضر می‌شوند.