امام جمعه موقت تهران تاکید کرد که اگر فردی مرتکب جرمی در خودروی سواری شود، آن یک جرم مشهود است و باید بنا به حکم قرآن و قانون با وی برخورد شود.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در آیین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم پلیس پایتخت سخنانش را با نقش و جایگاه پلیس در تامین امنیت جامعه آغاز کرد و در ادامه با اشاره به تقسیم‌بندی جامعه به اقلیت و اکثریت اظهارداشت: اینقدر اقلیت و اکثریت نکنید. ما همگی یک ملت واحده هستیم.

وی با اشاره به موضوع عفاف و حجاب و برخورد با بدحجابی اظهار داشت: من غفلت کردم، یعنی فرصت نشد در نماز جمعه به این موضوع اشاره کنم. در زمان حضرت امیرالمونین (ع) جوان "غافلی" هنگام طواف برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد می‌کرد و چشم‌چرانی می‌کرد. امیرالمومنین به محض مشاهده این فرد سیلی محکمی به این فرد زد که بعدتر از حضرت امیر شکایت کرده که امیرالمونین برای توضیح رفت و گفت؛ دیدم که این فرد در حال طواف به نوامیس مردم متعرض شده و آنگاه که چشم خدا این حرکت را دید، دست خدا هم او را زد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این روایت اینطور نتیجه گرفت، مساله حجاب جزو ضرورت‌های قرآنی است و اگر در ماشین‌ها کسی جرمی مرتکب شود، جرمش مشهود بوده و علاوه بر اینکه برخورد با آن حکم قرآن است طبق قانون مصوب مجلس نیز مرتکب جرم مشهود شده و باید با وی برخورد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی خطاب به مسوولان ناجا گفت: از هجمه‌ها نگران نباشید. بگذارید سیاسیون هرچقدر که می‌خواهند علیه شما طوفان به پا کنند اما بدانید که اگر خدا را راضی کنید، خدا هم مردم را راضی می‌کند.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنانش افرادی را که امام زمان را مخاطب سخنان خود قرار می‌دهند، مورد اشاره قرارداد و گفت: اینهایی که دم از امام زمان می‌زنند اما پرچم ولایت را نمی‌بینند، دین را از سیاست جدا می‌کنند و غرب‌گرا هستند، می‌خواهند بگویند که مشروعیت ما با همین سروصدا کردن‌هاست،‌ اما اینها پیرو مکتب اهل بیت نیستند.